Tudnivalók!
Az első, és legfontosabb tudnivaló, hogy az oldal teljes mértékben Non-profit célú, saját és a játékosok szórakoztatására létrehozott oldal. A szerkesztők és a KM-ek is saját szabadidejüket fordítják a frissítésekre és kalandokra egyaránt, így kérlek titeket, legyetek türelmesek és megértőek, ahogy mi is igyekszünk azok lenni hozzátok.
A felhasznált képeket, Google-ről, Deviantartról illetve a M.A.G.U.S. törvénykönyvből vettük, forrás megjelölve!
Mi a Szerepjáték?
A játékosok különböző fajú, nemű, és képességű karakterek bőrébe bújhatnak, és olyan dolgokat tehetnek meg, olyan dolgokra képesek, amikre a valós életben nincs lehetőség.
A lényege: A játékosok olyan szituációkkal kerülnek szembe, amelyek a valós életben sokszor nem jöhetnének létre, és ezeket a játékosnak a saját képességeinek, és fajának adott korlátai között kell megoldani. Ezeket a szituációkat egy Kalandmester generálja és irányítja.
Akkor lesz jó a játék, ha a játékos minél jobban beleélni magát a karakter személyébe, valamint aktívan részt tud venni a történet cselekményének előremozdításában.
Ahhoz, hogy tudjuk a faji korlátokat, el kell olvasni a fajok leírását, ahhoz, hogy megfelelőképpen tudjunk játszani a játékban el kell olvasni a játék szabályait....
A játékról
Arminas teremtése
A játék háttértörténete
A kalandmesterekről:
Az oldalon van két Kalandmester, akik az alaptörténetet irányítani fogják, így elkerüljük azokat a szituációkat, hogy más játékosokkal szemben tisztességtelen előnyök legyenek.Pl: Én tudok énekelni, táncolni, kardozni, varázsolni, pénzem van , nemes vagyok, és ismerem a járást mindenfelé... stb és hasonlók, ergo, "minden feledatra képes vagyok"... Mindez azért szükséges, mert úgy véljük minden karakternek kell előny, és hiányosság egyaránt, másképpen a szerepjáték széthullik, és az egész történet cselekménye nem tart tovább egy napnál...
Ezért minden játékost arra kérünk, tartsa tiszteletben a felállított alaptörténetet... És vegye figyelembe, hogy a hiányzó információkat egy adott kalandmestertől, vagy njk-tól fogja megtudni, ám csak bizonyos ideig tart a csapattal...
A kalandmester feladata a "nem játékos karakterek" megszemélyesítése, valamint a cselekmény koordinálása, amennyiben szükséges, persze ettől függetlenül a játékosok mozognak majd a világban, és döntenek a elkövetkezőkről... Kisebb eseményeket, mint például az útbaigazítás kérése, szobafoglalás, vásárlás, természetesen megírhatja, illetve maga szórakoztatására kitalálhat kalandokat, amik a karakterével az út során megtörténnek.
|